«Μπουμ» στις αγορές καινούργιων Ι.Χ και μοτοσικλετών

daktilios-kinisi43525

 Μπορεί η αγορά αυτοκινήτου να έχει, όπως φαίνεται, αφήσει πίσω της την δραματική καθίζηση που υπέστη στις ταξινομήσεις καινούργιων η μεταχειρισμένων Ι.Χ τα πρώτα χρόνια της κρίσης με αποκορύφωμα το 2012  ,η επαναφορά όμως των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων σε ανοδική τροχιά συνοδεύεται από την αγορά πλέον, κατά βάση, «φτηνών»  Ι.Χ..

Έτσι ενώ τα έτη  2016 ,2017  και  αρχές του 2018, άρχισε να  καταγράφεται αύξηση στις ταξινομήσεις καινούργιων Ι.Χ , η επίδραση της οικονομικής κρίσης αποτυπώνεται  και στην αγορά του αυτοκινήτου , αφού το ενδιαφέρον των  υποψήφιων αγοραστών στρέφεται κατά κανόνα  σε αγορές   Ι.Χ  μικρομεσαίου κυβισμού. «Η αγορά Ι.Χ μεγάλου κυβισμού η αυτοκινήτων πολυτελείας έχει πεθάνει» δηλώνει στο newpost  ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Ι.Χ  Δημήτρης Πάτσιος.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας  τα οποία επεξεργάστηκε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Ι.Χ τον Ιανουάριο του 2018 οι ταξινομήσεις καινούργιων Ι.Χ αυξήθηκαν κατά 37,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο Ιανουάριο του 2017 ,και κατά 27,2% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα δηλαδή το Δεκέμβριο του 2017. Οι εισαγωγείς και αντιπρόσωποι αυτοκινητοβιομηχανιών εκτιμούν ότι η αύξηση στις ταξινομήσεις καινούργιων Ι.Χ θα συνεχιστεί και τους ερχόμενους μήνες ,ωστόσο θα  αφορά σε μεγάλο ποσοστό αγορές Ι.Χ  μικρομεσαίου κυβισμού .Σε ανοδική τροχιά κινείται τα τελευταία χρόνια και η αγορά των μοτοσυκλετών καθώς τον περασμένο  Ιανουάριο ο αριθμός των ταξινομήσεων αυξήθηκε κατά 87% σε σχέση με τον αντίστοιχο Ιανουάριο του 2017.

Η αυξητική τάση στις αγορές καινούργιων Ι.Χ και μοτοσυκλετών ξεκίνησε το 2016 με 78.873 πωλήσεις αυτοκινήτων και συνεχίστηκε το 2017 με 78.873.Ωστόσο οι αριθμοί αυτοί υπολείπονται κατά πολύ ( -69,6%) των πωλήσεων αυτοκινήτων  που έλαβαν χώρα την δεκαετία 2000-2009  όταν οι ταξινομήσεις καινούργιων Ι.Χ   μόνο τη  χρονιά   των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας είχαν φτάσει σε αριθμό τα 290.000 αυτοκίνητα.